“Πίκο και Λόλα” μια αγαπημένη σειρά βιβλίων για μικρά παιδιά

«Πίκο και Λόλα»: Αγαπημένη σειρά της Λίνας Σωτηροπούλου σε εικονογράφηση της Ναταλίας Καπατσούλια. Ένα γυναικείο δίδυμο που με τις περιπέτειες του Πίκο και της Λόλα μάς έχει κρατήσει συντροφιά πολλά μεσημέρια πριν τον ύπνο μας! Πρωταγωνιστές ο Πίκο και η Λόλα, αγαπημένοι φίλοι, αχώριστοι που μας μιλούν για αξίες όπως η συνεργασία, η αλληλοβοήθεια και η βαθιά αγάπη μεταξύ φίλων. Απλά στιχάκια με ομοιοκαταληξία και ρυθμό διασκεδάζουν τα μικρά παιδιά αλλά και τα εξοικειώνουν με την ομοιοκαταληξία, καλλιεργώντας τους έτσι από πολύ μικρή ηλικία τη φωνολογική επίγνωση. Μετά από πολλές αναγνώσεις τα παιδιά έχουν ήδη εξοικειωθεί, μαθαίνουν πια τα στιχάκια και έχει ενδιαφέρον να παίξετε αφήνοντάς τα να συμπληρώνουν εκείνα τις τελευταίες λέξεις των στίχων που έχουν τον ίδιο ήχο. Η σειρά αυτή, λοιπόν, δεν είναι μόνο μια σειρά για να διασκεδάσετε, που αυτό είναι βέβαιο, αλλά για να παίξετε με τα παιδιά παιχνίδια λόγου, ομοιοκαταληξίας και ρυθμού.

Επίσης, η εικονογράφηση είναι όμορφη με έντονα χρώματα και ποικιλία αντικειμένων και ερεθισμάτων και κάνει τους μικρούς αλλά και τους μεγάλους αναγνώστες να «ταξιδεύουν».

Το αγαπημένο μας “Το ταξίδι στο φεγγάρι”, γιατί μάλλον κάπως έτσι ταξιδεύουμε κι εμείς στο φεγγάρι:

Συνέχισε να του μιλά και να χαμογελάει.
Ένιωθαν σαν να πέταγαν παρέα πλάι πλάι.
Και το φεγγάρι φώτισε, τους έκλεισε το μάτι,
τους πήρε και τους δυο αγκαλιά, και άρχισε το πάρτυ.

Στην ίδια σειρά κυκλοφορούν από τις εκδόσεις Μεταίχμιο:

(2019) Η εφεύρεση
(2019) Μαθαίνω την αλφαβήτα με τον Πίκο και τη Λόλα
(2019) Παίζω με τον Πίκο και τη Λόλα
(2019) Το σχολείο
(2018) Ζωγραφίζω με τον Πίκο και τη Λόλα
(2018) Οι πρώτες μου λέξεις με τον Πίκο και τη Λόλα
(2018) Στον γιατρό
(2018) Συγγνώμη, Λόλα
(2017) Πίκο και Λόλα: Τα όνειρα
(2017) Πίκο και Λόλα: Η εκδρομή
(2017) Πίκο και Λόλα: Τα γενέθλια
(2017) Πίκο και Λόλα: Ταξίδι στο φεγγάρι

(Φωνολογική ενημερότητα ή φωνολογική επίγνωση είναι μια ικανότητα που επιτρέπει στον ομιλητή της γλώσσας να κινηθεί από τα διαφανή στα αδιαφανή στοιχεία της γλώσσας και να αποκτήσει επίγνωση και ικανότητα χειρισμού των βασικών δομικών στοιχείων της λέξης, όπως είναι τα φωνήματα. Η ικανότητα αυτή δεν έχει σχέση με την κατανόηση της σημασίας της λέξης. (Πόρποδας,2002). Πολλοί επιστήμονες υποστηρίζουν πως υπάρχει αιτιώδης σχέση μεταξύ της φωνολογικής επίγνωσης και της μάθησης της ανάγνωσης.)

Έλενα Ιωαννίδου
Φιλόλογος

Διαβάστε ακόμα:

Ποια βιβλία είναι κατάλληλα ανά ηλικία;

Πώς θα επιλέξετε βιβλία για τους μικρούς αναγνώστες

Διάβασμα στο παιδί μας: Πώς δένει τη σχέση μας;

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here